Aktualne ceny transferowe

odu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowePrzedsiębiorstwo z dobrą księgowościąBycie pr

Aktualne ceny transferowe

Ceny_transferowe Przykład i kilka faktów z Wikipedii

b) Zostanie ustalona na 450 000 EUR (powyżej wartości rynkowej) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Przedsiębiorstwo z dobrą księgowością

Bycie przedsiębiorcą to wcale niełatwe zadanie. Okazuje się, że wielu z nas ciągle ma powód do tego, by się zastanawiać nad tym, jak skończyć z kolejnymi problemami w firmie. Wielu z nas boryka się też między innymi z kwestiami dotyczącymi prowadzenia księgowości, która to nakłada na nasze barki bardzo wielkie obciążenie finansowe. Aby z nim skończyć można postawić na jedno sprawdzone rozwiązanie. Co to takiego? Dobre i niezawodne biuro rachunkowe, które stanie się naszym sprzymierzeńcem. Jeśli znajdziemy takie miejsce, to możemy liczyć na to, że zatrudnione tam osoby załatwią wszystko, co potrzebne w naszej firmie, a my w końcu odetchniemy z ulgą i nie będziemy musieli przejmować się wieloma problemami naraz.


Zaksięgowana firma

Prowadzenie firmy wcale nie musi być trudnym zadaniem, jeżeli wiemy, jak to zrobić, by tak właśnie było. Okazuje się, że wielu przedsiębiorców męczy się z prowadzeniem własnej księgowości i choć czasem rozmyślają oni o tym, co zrobić, by w końcu pozbyć się problemów z nią związanych, a przy okazji zrezygnować z ponoszenia niepotrzebnych kosztów, to jednak mało kto tak naprawdę decyduje się na bardzo dobry i jakże właściwy krok jakim jest przekazanie księgowości w ręce pracowników biura rachunkowego. Oni jak nikt inni potrafią pracować szybko i niezawodnie w tej dziedzinie. Ponadto taki krok sprawi, że oszczędzimy sobie wynagradzania dodatkowych pracowników, wynajmowania powierzchni biurowej oraz zakupu sprzętu, na którym pracują księgowi. Pomyślmy o tym wszystkim czym prędzej.